ԱՐԴԻԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • Ինչ ապրանքներ են ամենից շատ արտահանվել Արցախից 2020թ․ առաջին եռամսյակում
    2020-ի առաջին եռամսյակում արտահանման հիմնական մասը՝ 11,8 մլրդ դրամի կամ ընդհանուր արտահանման 69,9%-ը, կազմել են հանքային արտադրանքները: Այս մասին, ի պատասխան NEWS.am-ի գրավոր հարցման, հայտնել են Արցախի էկոնոմիկայի նախարարության մամուլի ծառայությունից: Երկրորդ տեղում թանկարժեք քարերն ու մետաղներն են (3,1 մլրդ դրամ, 18,6%), երրորդ տեղում` պատրաստի սննդամթերքը (571.9 մլն դրամ, 3.4%), չորրորդ տեղում` կենդանիները եւ կենդանական ծագման ապրանքները (430 մլն դրամ, 2.5%): 2020թ․ առաջին եռամսյակում, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, Արցախից ապրանքների արտահանումը նվա
  • Հայփոստը եւ Ռուսաստանի փոստը նվազեցրել են երկու երկրների միջեւ ծանրոցների փոխադրման սակագները
    Սեպտեմբերի 24-ին «Հայփոստ» ընկերությունը եւ Ռուսաստանի փոստը ստորագրեցին Համաձայնագիր երկու երկրների միջեւ փոստի միջոցով ցամաքային ճանապարհով  ծանրոցների փոխադրման սակագների նվազեցման եւ ռազմավարական գործընկերության մասին: Համաձայնագրի ստորագրումը կայացավ ՀՀ ԲՏԱ նախարար Հակոբ Արշակյանի, «Հայփոստ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Հայկ Կարապետյանի և «Ռուսաստանի փոստ» բաժնետիրական ընկերության գլխավոր տնօրեն Մաքսիմ Ակիմովի եռակողմ հանդիպման ընթացքում ՌԴ Նիժնիյ Նովգորոդ քաղաքում անցկացվող «Արդյունաբերական Ռուսաստանի թվային ա
  • Աշխարհում կարող է բանանի դեֆիցիտ սկսվել
    Աշխարհում կարող է բանանի դեֆիցիտ սկսվել Էկվադորում Սանգայ հրաբխի ժայթքման պատճառով, կանխագուշակում է El Comercio-ն։ Հրաբխային ակտիվության պատճառով մրգի արտահանումը կարող է 25-30 տոկոսի անկում ունենալ, սա համարժեք է 1,5 մլն տուփին։ Մոխրի ուժգին արտանետումների պատճառով տուժել է առնվազն 83 հազար հեկտար հող, դրանց թվում են նաեւ այն նահանգները, որտեղ բանան են աճեցնում։ Այս ֆերմերներն, ամենայն հավանականությամբ, բերքի մինչեւ քառորդ մասի կորուստ կունենան, նրանց բախտը փոքր-ինչ կբերի, ովքեր միջատներից պաշտպանվելու հատուկ ծածկոցներ են օգտագործում։ Էկվադորն
  • Եվրոյի նկատմամբ լարիի արժեզրկման ռեկորդային ցուցանիշ է գրանցվել
    Վրաստանի ազգային արժույթը շարունակում է անկում գրանցել. ներկայիս պաշտոնական փոխարժեքը կազմում է 3,2537 լարի՝ մեկ դոլարի դիմաց և 3,8267 լարի՝ մեկ եվրոյի դիմաց: Ինչպես փոխանցում է Новости-Грузия-ն, դա լարիի փոխարժեքի ռեկորդային նվազումն է եվրոյի նկատմամբ. եվրոպական արժույթը դեռևս երբեք այդքան թանկ չի եղել վրացական ազգային արժույթի պատմության մեջ:   Մինչ այս լարիի ռեկորդային անկում էր արձանագրվել 2020 թվականի մարտի 27-ին՝ կորոնավիրուսի համավարակի մեկնարկից անմիջապես հետո: Այն ժամանակ մեկ եվրոյի պաշտոնական փոխարժեքը կազմել էր 3,8159 լարի: Վրացական
  • Արևելյան Միջերկրականի երկրները ստորագրել են գազի կազմակերպության ստեղծման համաձայնագիր
    Արևելյան Միջերկրականի պետություններն ստորագրել են գազի կազմակերպության ստեղծման համաձայնագիր կենտրոնակայանը Կահիրեում: Այդ մասին հայտնել է Եգիպտոսի նավթի և հանքային պաշարների նախարարությունը, որտեղ սեպտեմբերի 22-ին տեղի է ունեցել Արևելյան Միջերկրականի երկրների գոյություն ունեցող գազի ֆորումը յոթ մասնակից երկրների ներկայացուցիչների մասակցությամբ լիարժեք կազմակերպության վերափոխելու Խարտիայի ստորագրման արարողությունը: «Ֆորումը, որն ստեղծվել է 2019 թվականին, նպատակամիտված է տարածաշրջանային Էներգետիկական շուկայի ստեղծմանը, առեւտրական
  • ԱՄՆ նախապատրաստվել է պետական պարտքի կրկնակի աճին
    Մինչեւ 2050 թվականն ԱՄՆ-ի պետական ​​պարտքը կկրկնապատկվի` 2020-ին ՀՆԱ-ի 98 տոկոսից հասնելով 195 տոկոսի: Այս մասին ասվում է Կոնգրեսի բյուջետային վարչության զեկույցում, փոխանցում է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն: Հունվարին կանխատեսումը մնում էր 180 տոկոսի մակարդակում, սակայն կորոնավիրուսի համավարակի եւ ընթացիկ դրամավարկային քաղաքականության հետ կապված տնտեսական ճգնաժամը ստիպեց վատթարացնել կանխատեսումը: Փորձագետները կոչ են արել նախապատրաստվել նրանց, որ 2021 թվականին պետական ​​պարտքը կհատի 100 տոկոսի սահմանը բյուջեի աճող դեֆիցիտի ֆոնին, իսկ 2022-ին այն կհասնի 107 տոկ
  • Շահութաբերության բարձր ցուցանիշներ ակնկալողներին Արցախի գյուղնախարարությունն առաջարկում է համատեղ գործակցություն
    2020 թվականին Արցախի նոր կառավարությունն՝ ի դեմ ԱՀ գյուղոլորտի գլխավոր պատասխանատու Աշոտ Բախշիյանի, հետամուտ է եղել գյուղատնտեսության ոլորտում գործող աջակցության քաղաքականության կատարելագործմանն ու բուսաբուծության, անասնաբուծության ու ոռոգման բնագավառների զարգացմանն ուղղված պետական օժանդակության ծրագրերի՝ տնտեսվարողների պահանջներին համապատասխանեցմանը: Պետության հատուկ ուշադրության կենտրոնում են ոռոգման ենթակառուցվածքների զարգացումը: Այստեղ իրականացվող բարեփոխումների արդյունքում առաջիկայում Արցախը կունենա շուրջ 30 հազար հեկտա
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ

    Պատմությունը


    2006 թվականի դեկտեմբերի 6-ին ընդունվեց <<Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող մարմնի մասին>> Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքը:
    2007 թվականի հուլիսի 12-ին, սույն օրենքի 7-րդ հոդվածի 2-րդ կետի համաձայն, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության նախագահ Ա.Ղուկասյանի հրամանագրով նշանակվեցին Հանձնաժողովի անդամները`

    Վաչե Սուրենի Ադամյան` հանձնաժողովի նախագահ  
      (պաշտոնավարման ժամկետը`5 տարի),  
    Գարի Զոհրապի Ավանեսյան` հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ
      (պաշտոնավարման ժամկետը`4 տարի),
      Անդրեյ Վլադիմիրի Մուսայելյան` հանձնաժողովի անդամ 
      (պաշտոնավարման ժամկետը`3 տարի),
      Աիդա Արտյոմի Ավագյան` հանձնաժողովի անդամ 
      (պաշտոնավարման ժամկետը`2տարի),
      Հայկ Ցոլակի Թորոսյան` հանձնաժողովի անդամ  
      (պաշտոնավարման ժամկետը`1 տարի):

    2008 թվականին Հայկ Ցոլակի Թորոսյանը պաշտոնավարման ժամկետը լրանալուց հետո վերանշանակվել է հանձնաժողովի անդամ (պաշտոնավարման ժամկետը`5 տարի):

    Հանձնաժողովի գործունեությունը վերաբերում է հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտների կարգավորմանը, ինչը պետական քաղաքականության մաս է, և որի նպատակն է կարգավորող մարմնի կողմից օրենքներով սահմանված իր իրավունքների և պարտականությունների իրականացմամբ հավասարակշռել սպառողների ու հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում կարգավորվող գործունեություն իրականացնող անձանց շահերը, կարգավորվող անձանց համար ստեղծել գործունեության միատեսակ պայմաններ, նպաստել մրցակցային շուկաների ձևավորմանն ու զարգացմանը և խթանել ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործմանը:

    Հանձնաժողովի գործունեության ոլորտում ընդգրկվեցին `

    ա) էներգետիկայի բնագավառը, որը ներառում է էլեկտրաէներգետիկական, ջերմամատակարարման և գազամատակարարման համակարգերը,
    բ) ջրային համակարգը, որը ներառում է խմելու, ոռոգման, արդյունաբերական ջրի մատակարարումը, ջրահեռացումը և կեղտաջրերի մաքրումը,
    գ) հեռահաղորդակցության (էլեկտրոնային հաղորդակցություն), այդ թվում` հեռուստատեսության և ռադիոյի բնագավառը,
    դ) տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բնագավառը,

    հետագայում ընդգրկվեցին նաև`

    ե) փոստային կապի բնագավառը` համաձայն 2007 թվականի սեպտեմբերի 5-ի <<<<Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող մարմնի մասին>> Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին>> ԼՂՀ օրենքի,
    զ) տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության անցկացման բնագավառը` սակագների սահմանման ու վերանայման մասով` համաձայն 2008 թվականի մայիսի 14-ի <<<<Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող մարմնի մասին>> Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին>> ԼՂՀ օրենքի:

    Կարգավորման հիմնական սկզբունքներն են` 

    ա) կարգավորման իրականացումն ինքնուրույն պետական մարմնի կողմից` օրենքներով լիազորված իրավասությունների շրջանակում,
    բ) կարգավորող մարմնի որոշումների ընդունման կոլեգիալությունը,
    գ) կարգավորման թափանցիկության և հրապարակայնության ապահովումը հասարակության համար,
    դ) սպառողների կամ որևէ կարգավորվող անձի նկատմամբ խտրականության բացառումը,
    ե) սպառողների և կարգավորվող անձանց շահերի հավասարակշռումը,
    զ) մրցակցային շուկաների զարգացմանն համընթաց` կարգավորման շրջանակների սահմանափակումը:

    Հանձնաժողովի կողմից լուրջ քայլեր ձեռնարկվեցին գործունեության համար անհրաժեշտ օրենսդրական դաշտի ստեղծման ուղղությամբ:
      2007 թվականին ընդունվեց 23 որոշում: 
    2008 թվականին կարգավորման օրենսդրական դաշտը համալրվեց ևս 74 որոշմամբ:
    Միաժամանակ միջոցառումներ իրականացվեցին աշխատակազմի համալրման և աշխատակիցների վերապատրաստման ուղղությամբ: 
    Վերը նշված գործընթացները շարունակական բնույթ են կրում:  
    Հանձնաժողովն ունի գործունեության հստակ ծրագիր և կատարում է համապատասխան քայլեր Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում պետական կարգավորման ինստիտուտի կայացման, միջազգային կառույցներում ինտեգրման, նմանատիպ այլ հանձնաժողովների հետ համագործակցության ամրապնդման ուղղությամբ: