ԱՐԴԻԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • Ինչ ապրանքներ են ամենից շատ արտահանվել Արցախից 2020թ․ առաջին եռամսյակում
    2020-ի առաջին եռամսյակում արտահանման հիմնական մասը՝ 11,8 մլրդ դրամի կամ ընդհանուր արտահանման 69,9%-ը, կազմել են հանքային արտադրանքները: Այս մասին, ի պատասխան NEWS.am-ի գրավոր հարցման, հայտնել են Արցախի էկոնոմիկայի նախարարության մամուլի ծառայությունից: Երկրորդ տեղում թանկարժեք քարերն ու մետաղներն են (3,1 մլրդ դրամ, 18,6%), երրորդ տեղում` պատրաստի սննդամթերքը (571.9 մլն դրամ, 3.4%), չորրորդ տեղում` կենդանիները եւ կենդանական ծագման ապրանքները (430 մլն դրամ, 2.5%): 2020թ․ առաջին եռամսյակում, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, Արցախից ապրանքների արտահանումը նվա
  • Հայփոստը եւ Ռուսաստանի փոստը նվազեցրել են երկու երկրների միջեւ ծանրոցների փոխադրման սակագները
    Սեպտեմբերի 24-ին «Հայփոստ» ընկերությունը եւ Ռուսաստանի փոստը ստորագրեցին Համաձայնագիր երկու երկրների միջեւ փոստի միջոցով ցամաքային ճանապարհով  ծանրոցների փոխադրման սակագների նվազեցման եւ ռազմավարական գործընկերության մասին: Համաձայնագրի ստորագրումը կայացավ ՀՀ ԲՏԱ նախարար Հակոբ Արշակյանի, «Հայփոստ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Հայկ Կարապետյանի և «Ռուսաստանի փոստ» բաժնետիրական ընկերության գլխավոր տնօրեն Մաքսիմ Ակիմովի եռակողմ հանդիպման ընթացքում ՌԴ Նիժնիյ Նովգորոդ քաղաքում անցկացվող «Արդյունաբերական Ռուսաստանի թվային ա
  • Աշխարհում կարող է բանանի դեֆիցիտ սկսվել
    Աշխարհում կարող է բանանի դեֆիցիտ սկսվել Էկվադորում Սանգայ հրաբխի ժայթքման պատճառով, կանխագուշակում է El Comercio-ն։ Հրաբխային ակտիվության պատճառով մրգի արտահանումը կարող է 25-30 տոկոսի անկում ունենալ, սա համարժեք է 1,5 մլն տուփին։ Մոխրի ուժգին արտանետումների պատճառով տուժել է առնվազն 83 հազար հեկտար հող, դրանց թվում են նաեւ այն նահանգները, որտեղ բանան են աճեցնում։ Այս ֆերմերներն, ամենայն հավանականությամբ, բերքի մինչեւ քառորդ մասի կորուստ կունենան, նրանց բախտը փոքր-ինչ կբերի, ովքեր միջատներից պաշտպանվելու հատուկ ծածկոցներ են օգտագործում։ Էկվադորն
  • Եվրոյի նկատմամբ լարիի արժեզրկման ռեկորդային ցուցանիշ է գրանցվել
    Վրաստանի ազգային արժույթը շարունակում է անկում գրանցել. ներկայիս պաշտոնական փոխարժեքը կազմում է 3,2537 լարի՝ մեկ դոլարի դիմաց և 3,8267 լարի՝ մեկ եվրոյի դիմաց: Ինչպես փոխանցում է Новости-Грузия-ն, դա լարիի փոխարժեքի ռեկորդային նվազումն է եվրոյի նկատմամբ. եվրոպական արժույթը դեռևս երբեք այդքան թանկ չի եղել վրացական ազգային արժույթի պատմության մեջ:   Մինչ այս լարիի ռեկորդային անկում էր արձանագրվել 2020 թվականի մարտի 27-ին՝ կորոնավիրուսի համավարակի մեկնարկից անմիջապես հետո: Այն ժամանակ մեկ եվրոյի պաշտոնական փոխարժեքը կազմել էր 3,8159 լարի: Վրացական
  • Արևելյան Միջերկրականի երկրները ստորագրել են գազի կազմակերպության ստեղծման համաձայնագիր
    Արևելյան Միջերկրականի պետություններն ստորագրել են գազի կազմակերպության ստեղծման համաձայնագիր կենտրոնակայանը Կահիրեում: Այդ մասին հայտնել է Եգիպտոսի նավթի և հանքային պաշարների նախարարությունը, որտեղ սեպտեմբերի 22-ին տեղի է ունեցել Արևելյան Միջերկրականի երկրների գոյություն ունեցող գազի ֆորումը յոթ մասնակից երկրների ներկայացուցիչների մասակցությամբ լիարժեք կազմակերպության վերափոխելու Խարտիայի ստորագրման արարողությունը: «Ֆորումը, որն ստեղծվել է 2019 թվականին, նպատակամիտված է տարածաշրջանային Էներգետիկական շուկայի ստեղծմանը, առեւտրական
  • ԱՄՆ նախապատրաստվել է պետական պարտքի կրկնակի աճին
    Մինչեւ 2050 թվականն ԱՄՆ-ի պետական ​​պարտքը կկրկնապատկվի` 2020-ին ՀՆԱ-ի 98 տոկոսից հասնելով 195 տոկոսի: Այս մասին ասվում է Կոնգրեսի բյուջետային վարչության զեկույցում, փոխանցում է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն: Հունվարին կանխատեսումը մնում էր 180 տոկոսի մակարդակում, սակայն կորոնավիրուսի համավարակի եւ ընթացիկ դրամավարկային քաղաքականության հետ կապված տնտեսական ճգնաժամը ստիպեց վատթարացնել կանխատեսումը: Փորձագետները կոչ են արել նախապատրաստվել նրանց, որ 2021 թվականին պետական ​​պարտքը կհատի 100 տոկոսի սահմանը բյուջեի աճող դեֆիցիտի ֆոնին, իսկ 2022-ին այն կհասնի 107 տոկ
  • Շահութաբերության բարձր ցուցանիշներ ակնկալողներին Արցախի գյուղնախարարությունն առաջարկում է համատեղ գործակցություն
    2020 թվականին Արցախի նոր կառավարությունն՝ ի դեմ ԱՀ գյուղոլորտի գլխավոր պատասխանատու Աշոտ Բախշիյանի, հետամուտ է եղել գյուղատնտեսության ոլորտում գործող աջակցության քաղաքականության կատարելագործմանն ու բուսաբուծության, անասնաբուծության ու ոռոգման բնագավառների զարգացմանն ուղղված պետական օժանդակության ծրագրերի՝ տնտեսվարողների պահանջներին համապատասխանեցմանը: Պետության հատուկ ուշադրության կենտրոնում են ոռոգման ենթակառուցվածքների զարգացումը: Այստեղ իրականացվող բարեփոխումների արդյունքում առաջիկայում Արցախը կունենա շուրջ 30 հազար հեկտա
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բաժին

    Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բաժինը՝

    1) կարգավորում է տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բնագավառը.

    2) հետազոտությունների, ստուգումների, ուսումնասիրությունների, դիտանցումների, տեղեկատվական և այլ նյութերի հիման վրա բացահայտում և գնահատում է տնտեսական մրցակցության պաշտպանության օրենսդրության խախտման դեպքերը, ներկայացնում դրանց վերաբերյալ առաջարկություններ.

    3) Հանձնաժողով ուղղված դիմումների, բողոքների, զանգվածային  լրատվության միջոցների հրապարակումների, ինչպես նաև Հանձնաժողովի տրամադրության տակ  գտնվող այլ նյութերի հիման վրա ապահովում է անբարեխիղճ մրցակցության դեպքերին առնչվող հետազոտությունների, ստուգումների, ուսումնասիրությունների  և (կամ) դիտանցումների իրականացումը.

    4) Հանձնաժողովի  գործառույթների  իրականացման  նպատակով  ապահովում  է տնտեսավարող սուբյեկտներից, պետական և տեղական ինքնակառավարման  մարմիններից տեղեկատվության հավաքագրումն ու մշակումը, պատրաստում համապատասխան  տեղեկանքներ.

    5) իր լիազորությունների սահմաններում  մասնակցում  է  վարչական  վարույթի  հարուցման և իրականացման աշխատանքների կատարմանը.
    6) իր լիազորությունների սահմաններում ապահովում է բաժնի ներկայացուցչի  մասնակցությունը ստուգումներին, ուսումնասիրություններին և դիտանցումներին.

    7) բաժնի կողմից իրականացված աշխատանքների հիման վրա համալրում է առկա  տեղեկատվական  բազան.

    8) իր լիազորությունների սահմաններում օժանդակում է «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքի դրույթներից բխող անհրաժեշտ մեթոդաբանության, տնտեսական մրցակցության պաշտպանությանն առնչվող նորմատիվ իրավական ակտերի նախագծերի, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումների և ուղեցույցների մշակման աշխատանքներին.

    9) իրականացնում է ապրանքային շուկաներում մրցակցային միջավայրի  գնահատման համար համապատասխան ուսումնասիրություններ և վերլուծություններ.

    10) իրականացնում է ապրանքային շուկաների ապրանքատեսակային և  աշխարհագրական սահմանների որոշման հետ կապված աշխատանքները.

    11) ապահովում է ապրանքային շուկայում տնտեսավարող սուբյեկտի մենաշնորհ կամ գերիշխող դիրքի որոշման, այդ դիրքի փաստացի կամ հնարավոր  չարաշահումների վերաբերյալ համապատասխան հետազոտությունների, ուսումնասիրությունների և վերլուծությունների իրականացումը, ինչպես նաև իրականացնում է մենաշնորհ կամ գերիշխող դիրքին առնչվող` օրենքով նախատեսված այլ գործառույթներ.

    12) ապահովում է տնտեսավարող սուբյեկտների հակամրցակցային համաձայնությունների վերաբերյալ եզրակացությունների պատրաստման աշխա-տանքների, համապատասխան հետազոտությունների, ուսումնասիրությունների և վերլուծությունների իրականացումը, ինչպես նաև հակամրցակցային համաձայնու-թյուններին առնչվող` օրենքով նախատեսված այլ գործառույթներ.

    13) Աշխատակազմի մյուս կառուցվածքային ստորաբաժանումների հետ համատեղ ապահովում է պետական օժանդակությունների մասին եզրակացությունների պատրաստման, ինչպես նաև պետական օժանդակությանն առնչվող` օրենքով  նախատեսված այլ գործառույթների իրականացումը.

    14) տնտեսավարող սուբյեկտներից պարբերաբար ստացվող տեղեկատվության հիման վրա գնահատում է տնտեսավարող սուբյեկտների գործունեության տնտեսական ցուցանիշների փոփոխությունները և ներկայացնում համապատասխան առաջարկություններ.

    15) օրենքի հնարավոր խախտումների բացահայտման նպատակով  իրականացնում է հետազոտություն, ստուգում, ուսումնասիրություն, դիտանցում.

    16) ապահովում է համակենտրոնացումների վերաբերյալ համապատասխան   հետազոտությունների և վերլուծությունների իրականացումը.

    17)շահագրգիռ կառուցվածքային ստորաբաժանումների օժանդակությամբ համատեղ մշակում և ներկայացնում է տնտեսական մրցակցության պաշտպանությանն առնչվող համապատասխան նորմատիվ և այլ իրավական ակտերի  նախագծերը.

    18) իրականացնում է Արցախի Հանրապետության պետական մարմինների կողմից ընդունված իրավական ակտերի և ստորագրված պայմանագրերի փորձաքննություն` տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին օրենսդրությանը դրանց համապատասխանության վերաբերյալ, որի արդյունքները ներկայացնում է Աշխատակազմի ղեկավարին.

    19) իր լիազորությունների շրջանակներում տնտեսավարող սուբյեկտի կողմից ներկայացված տեղեկատվության արժանահավատության, տնտեսավարող սուբյեկտի փաստացի գործունեության բացահայտման կամ Հանձնաժողովի որոշման կատարման նկատմամբ վերահսկողության նպատակով իրականացնում է հսկիչ գնում.

    20) իրականացնում է օրենսդրությամբ սահմանված այլ լիազորություններ:

    Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բաժնի պետ՝    Գրիգորյան Սերգեյ                                                                                 

    Հեռ. (047) 97 - 28 - 86