ԱՐԴԻԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • Շվեյցարիան թողարկել է աշխարհում ամենափոքր մետաղադրամը
    Շվեյցարիայում ստեղծվել է աշխարհի ամենափոքր մետաղադրամը: Դրա վրա պատկերված է ֆիզիկայի ոլորտում Նոբելյան մրցանակի դափնեկիր Ալբերտ Էյնշտեյնը: Այս մասին հաղորդվել է Շվեյցարիայի դրամապալատի կայքում:Մետաղադրամը պատրաստված է ոսկուց, դրա տրամագիծը կազմում է 2.96 միլիմետր, իսկ քաշը՝ 0.063 գրամ: Երեսի կողմում պատկերված է Էյնշտեյնի լեզուն հանած հայտնի պատկերը Արթուր Սաասի 1951թ.-ին արված լուսանկարից: Հակառակ կողմում փորագրված է Helvetia մակագրությունը (Շվեյցարիայի խորհրդանիշը) և խաչ:Մետաղադրամի անվանական արժեքը շվեյցարական ֆրանկի ընդամենը մեկ քառորդն է (128
  • Ճապոնիան պատրաստվում է մինչեւ 2030թ․ 6G թողարկել
    Ճապոնիայի ներքին գործերի եւ կոմունիկացիաների նախարարությունը մտադիր է մինչեւ հունվարի վերջը Տոկիոյի համալսարանի մասնագետների գլխավորությամբ ձեւավորել հետազոտական խումբ, որը կզբաղվի «հետ5G»տեխնոլոգիայի անցման ռազմավարության մշակմամբ, հայտնում է HighTech+-ը՝ հղում կատարելով Gizmochina-ին։6G բջջային կապը, որը տասն անգամ ավելի արագ կլինի, քան հինգերորդ սերնդինը, Ճապոնիայում կհայտնվի մինչեւ 2030 թվականը։ Այդ ուղղությունը հանձնարարել են վերահսկել անմիջապես նախարար Տակաո Սանաեին։Բարձր արագությամբ 6G կոմունիկացիայի հայտնվելը ապագայի հասարակությանը
  • Կապիտալիզմն իր այժմյան տեսքով ավելի շատ վնաս, քան օգուտ է բերում
    Աշխարհի մարդկանց մեծ մասը կարծում է, որ կապիտալիզմն իր այժմյան տեսքով ավելի շատ վնաս, քան օգուտ է բերում, ասվում է Դավոսում գործարար եւ քաղաքական առաջնորդների հանդիպման նախաշեմին անցկացված հարցման մեջ, հայտնում է Reuters-ը։Այս տարի Edelman Trust Barometer-ը, որը երկու տասնամյակ հիմնական ինստիտուտների հանդեպ վստահության մասին հարցումներ է անցկացրել տասնյակ հազարավոր մարդկանց շրջանում, առաջին անգամ փորձել է հասկանալ, թե ինչպես է ընկալվում կապիտալիզմը։Հետազոտության հեղինակները հայտնել են, որ նախկին հարցումները, որոնք ցույց են տվել անհավասարության աճող զ
  • Նորվեգացի միլիարդատերը արևի էներգիան փողի է «վերածել»
    Նորվեգացի միլիարդատեր Քելա Ինգե Ռեքեի Aker ASA ընկերությունը արեգակնային էներգիայի ոլորտում մեկ ամսվա ներդրումից վաստակել է 235 միլիոն կրոն (մոտ 26,5 միլիոն դոլար): Այս մասին գրում է Bloomberg- ը: Նորվեգացի միլիարդատերը «արևային էներգիան» վերածել է փողի: Արևային պանելների համար Polysilicon արտադրող REC Silicon ASA-ը հունվարի 16-ին աճուրդի ընթացքում բարձրացել է 60 տոկոսով: Աճման պատճառը առևտրային գործարքի առաջին փուլի վերաբերյալ ԱՄՆ-Չինաստան համաձայնագրի ստորագրումն է եղել:Ռեքեն 85 միլիոն կրոն արժողությամբ (մոտավորապես 9,5 միլիոն դոլար) բաժնետոմսեր է ձեռք բերել REC Silicon
  • Դեկտեմբերին պարենի համաշխարհային գները բարձր են եղել
    ՊԳԿ պարենային ապրանքների գնային ինդեքսը գրանցել է վերջին հինգ տարվա տվյալների առավելագույն ցուցանիշը:Պարենի համաշխարհային գները երրորդ ամիսն անընդմեջ աճ են գրանցում:  Դեկտեմբերի գնաճը հիմնականում պայմանավորված էր բուսական յուղի գնի անհամեմատ թանկացմամբ, որի պատճառով ՊԳԿ պարենային ապրանքների գնային ինդեքսը վերջին հինգ տարիների կտրվածքով հասավ իր առավելագույնին:Պարենային ապրանքների գնային ինդեքսը ամսվա ընթացքում կազմել է միջինը 181.7 նիշ, ինչը նոյեմբերի համեմատ ավել է 2.5 տոկոսով և ամենաբարձրն է 2014թ. դեկտեմբերից ի վեր:Ընդհանուր առմամբ 201
  • Ամերիկա-չինական առեւտրային պատերազմը կթեւակոխի նոր փուլ
    Ամերիկա-չինական առեւտրային պատերազմը կթեւակոխի նոր, ավելի հանգիստ փուլ չորեքշաբթի այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը եւ ՉԺՀ Պետական խորհրդի փոխվարչապետ Լյու Հեն կստորագրեն առեւտրային գործարքի մի մասը, որը կնախատեսի Չինաստանի կողմից ամերիկյան արտադրանքի գնման զգալի մեծացում, հաղորդում է Reuters-ը:Թրամփն ու Լյուն կստորագրեն 86 էջանոց փաստաթուղթ Սպիտակ տանը արարողության ժամանակ գործնական, կառավարական եւ դիվանագիտական շրջանակներից ավելի քան 200 հյուրերի մասնակցությամբ:Գործարքի հիմքում է Չինաստանի խոստումը 200 մլրդ դոլարի չափով ամերիկ
  • ԵԱՏՄ-ի հետ համաձայնագրից հետո Իրան-Հայաստան առևտուրն աճում է
    Իրանի և Եվրասիական տնտեսական միության ազատ առևտրի համաձայնագիրը նշանակալի ազդեցություն է ունեցել Իրանի և Հայաստանի առևտրային հարաբերությունների վրա:Այս մասին «IRNA»-ին տված հարցազրույցում ասել է Իրան-Հայաստան առևտրական պալատի ղեկավար Հերվիկ Յարիջանյանը:«Երկու կողմերը կիրառում են համաձայնագրի հիման վրա առաջարկվող սակագնային նվազեցումներ, և այս առումով որևէ խնդիր չի առաջացել»,-ասել է Յարիջանյանը:Նրա խոսքով՝ համաձայնագրի գործարկումից հետո այս ժամանակահատվածում Իրանի՝ Հայաստանի հետ առևտրի ծավալը էականորեն տարբերվում է: Յարիջանյա
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Հանրային ծառայությունների կարգավորման վարչություն

    Հանրային ծառայությունների կարգավորման վարչությունը՝

    1) կարգավորում է`

    ա. էներգետիկայի բնագավառը, որը ներառում է էլեկտրաէներգետիկական, ջերմամատակարարման, գազամատակարարման  համակարգերը.
    բ. ջրային համակարգը, որը  ներառում է  խմելու, ոռոգման, արդյունաբերական  ջրի  մատակարարումը, ջրահեռացումը և կեղտաջրերի մաքրումը.
    գ. հեռահաղորդակցության (էլեկտրոնային հաղորդակցության) բնագավառը.
    դ. փոստային կապի բնագավառը.
    ե. տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության անցկացման  բնագավառը` սակագների սահմանման և վերանայման մասով.
    զ. նշված ոլորտներին առնչվող սպառողների հետ կապված հարցերը.

    2) իրականացնում է սակագնային քաղաքականության համար համապատասխան  վերլուծություններ.

    3)  համաձայնություն է տալիս լիցենզավորված անձանց ներկայացրած ներդրումային ծրագրերին՝ ապագա սակագներում դրանց ամբողջական կամ մասնակի ներառման կամ մերժման նպատակով.

    4)պատասխանատվություն է կրում կարգավորվող ոլորտների կողմից ներկայացվող հաշվետվությունների, տեղեկությունների և այլ պարտադիր պայմանների ժամանակին կատարման համար.

    5) իր լիազորությունների սահմաններում մասնակցում է ապրանքային շուկաների մրցակցային միջավայրի գնահատման համար համապատասխան վերլուծությունների իրականացմանը.

    6) իր լիազորությունների սահմաններում մասնակցում է ապրանքային շուկաների ապրանքատեսակային և աշխարհագրական սահմանների որոշման հետ կապված աշխատանքների իրականացմանը.

    7) նախապատրաստում է վերոնշյալ ոլորտներին առնչվող համապատասխան   իրավական ակտերի նախագծեր.

    8)  մշակում է «Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը  կարգավորող մարմնի մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքի  դրույթներից բխող անհրաժեշտ մեթոդաբանությունը.

    9)  իրականացնում է կարգավորվող գործունեության լիցենզիա (թույլտվություն) ստանալու հայտերի ուսումնասիրությունը և լիցենզավորման հետ կապված աշխատանքները.

    10) մասնակցում է կարգավորվող բնագավառներում գործունեության լիցենզիաների (թույլտվությունների) տրամադրման վերաբերյալ նախագծերի պատրաստմանը. 

    11)  իրականացնում է մոնիթորինգ լիցենզավորված և (կամ) լիցենզավորման ենթակա ոլորտներում և կազմում համապատասխան եզրակացություններ.

    12)  մասնակցում է լիցենզիայի անբաժանելի մաս կազմող լիցենզիայի պայմանների մշակմանը և վերահսկողություն իրականացնում այդ պայմանների կատարման նկատմամբ.

    13) հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների և ցանցերի ոլորտում մրցակցություն ապահովելու և մրցակցության որևէ աղավաղումը բացառելու նպատակով մշակում է կարգեր, կանոնակարգեր և այլ իրավական ակտեր մատուցված ծառայությունների, դրանց հարակից ենթակառուցվածքների ընտրության, ենթակառուցվածքներում արդյունավետ ներդրումները խրախուսելու, ինչպես նաև ռադիոհաճախականությունների տիրույթի, արբանյակային ուղեծրի հատվածների և համարային ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործումը խրախուսելու համար.

    14) հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցերը և ծառայությունները կարգավորելու նպատակով մշակում և Հանձնաժողովին է ներկայացնում չափանիշներ և ընթացակարգեր ցանցի և ծառայություններ մատուցողի լիցենզիաների, համարի և կոդերի զբաղեցման, հաճախականության օգտագործման թույլտվությունների համար դիմելու, դրանց տրամադրման, փոփոխման, կասեցման կամ դադարեցման համար, Հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ կամ շահառու կողմերի խնդրանքով իրականացնում է ստուգումներ, մոնիթորինգներ և աուդիտ` օրենսդրության և լիցենզիայի պահանջների կատարումը երաշխավորելու նպատակով, մշակում է հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցերի փոխկապակցումը կարգավորող կանոնակարգեր, սահմանում հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցերի օպերատորների և ծառայություններ մատուցողների համար գործունեության որակի որոշակի չափանիշներ.

    15) մշակում և Հանձնաժողովին է ներկայացնում սահմանափակ ռեսուրսները, այդ թվում` ռադիոհաճախականությունների տիրույթը, համարները և արբանյակային ուղեծրի հատվածները տնօրինելու կանոնակարգեր և կանոններ.

    16) մշակում և Հանձնաժողովին է ներկայացնում վերջնակետային սարքավորումների օգտագործումը և հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցերին դրանց միացումը կարգավորող կանոնակարգեր.

    17) ապահովում է հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների և ցանցերի ոլորտը կարգավորող իրավական ակտերի նախագծերի, առաջարկությունների, եզրակացությունների, այլ փաստաթղթերի նախապատրաստումը, դրանց կատարելագործման վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացումը.

    18) ապահովում է հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների և ցանցերի ոլորտի լիցենզավորված անձանց լիցենզիաների, թույլտվությունների պայմանների և այդ գործընթացը կանոնակարգող իրավական ակտերի մշակումը (դրանց պարբերաբար կատարելագործման աշխատանքները), ներկայացնում համապատասխան առաջարկություններ.

    19) ապահովում է հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների և ցանցերի ոլորտի սակագների դրույքաչափերի սահմանման (վերանայման) գործընթացը կանոնակարգող իրավական ակտերի մշակումը, դրանց պարբերաբար կատարելագործման աշխատանքները, ներկայացնում համապատասխան առաջարկություններ.

    20) համակարգում է հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների և ցանցերի ոլորտում լիցենզավորված անձանց տարածքում անցկացվող` նրանց տրված լիցենզիաների, թույլտվությունների պայմանների կատարման մոնիթորինգի աշխատանքները, ապահովում համապատասխան վերլուծությունների կատարումը և հաշվետվությունների ներկայացումը.

    21) համակարգում է հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների և ցանցերի ոլորտի լիցենզավորված անձանց լիցենզիաներում, թույլտվությունների պայմաններում փոփոխություններ ու լրացումներ կատարելու վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացումը.

    22) հսկողություն է իրականացնում ռադիոհաճախականության օգտագործման պարտադիր վճարի հաշվարկման նկատմամբ.

    23) Վարչության կողմից իրականացված աշխատանքների հիման վրա ձևավորում է  տեղեկատվական բազա.

    24) ապահովում է Վարչության ներկայացուցչի մասնակցությունը ստուգումներին և ուսումնասիրություններին. 

    25)  իր լիազորությունների սահմաններում ապահովում է վարչական վարույթի հարուցման  և  իրականացման  աշխատանքների  կատարումը.

    26)  անհրաժեշտության դեպքում ապահովում է Վարչության աշխատակցի մասնակցությունը Աշխատակազմի այլ կառուցվածքային ստորաբաժանումների  կողմից կազմվող իրավական ակտերի նախագծերի մշակման, վարչական վարույթի հարուցման և իրականացման, օրենքով նախատեսված այլ գործառույթների իրականացման աշխատանքներին.

    27)  անհրաժեշտության դեպքում առաջարկություններ է ներկայացնում տնտեսական մրցակցությանն առնչվող իրավական ակտերի վերաբերյալ.

    28)  մասնակցում է Հանձնաժողովի գործունեության ծրագրի և հաշվետվության մշակմանը.

    29)  անհրաժեշտության դեպքում պատրաստում է նյութեր Հանձնաժողովի հրապարակային, բացատրական աշխատանքներ իրականացնելու  համար.

    30) իրականացնում է օրենսդրությամբ սահմանված այլ լիազորություններ:


    Հանրային ծառայությունների կարգավորման վարչության պետ՝            Ա. Մուսայելյան

    Հեռ. (047) 97-49-84