ԱՐԴԻԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • ՌԴ-ն կխստացնի պատիժը ԵԱՏՄ-ից ալկոհոլի եւ ծխախոտի մաքսանենգ ներմուծման համար
    Ռուսաստանի ֆինանսների նախարարությունը մշակել է կառավարության որոշման նախագիծ՝ Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) այլ երկրներից ավելի քան 100 հազ․ ռուբլի արժողությամբ ալկոհոլային եւ ծխախոտային արտադրանքի ապօրինի ներմուծման համար քրեական պատասխանատվություն սահմանելու մասին: «Կոմերսանտ»-ի փոխանցմամբ՝ հարցը քննարկվել է ս․թ․ մայիսի 18-ին Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի նիստում՝ ՌԴ նախաձեռնությամբ։ Մասնավորապես, քննարկվել են առանց հարկերի վճարման ալկոհոլային եւ ծխախոտային արտադրանքը Ռուսաստանում անլեգալ շրջանառության մեջ
  • «Գազի ընդհանուր շուկայի ստեղծման մասին պայմանագիրը պատրաստ կլինի այս տարի և կուղարկվի ԵԱՏՄ անդամ երկրներին». Մյասնիկովիչ
    Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովը աշխատում է գազի ընդհանուր շուկա ստեղծելու մասին միջազգային պայմանագրի նախագծի վրա: «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին հունիսի 21-ին տեղի ունեցած ճեպազրույցի ժամանակ հայտնել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի (ԵՏՀ) կոլեգիայի նախագահ Միխայիլ Մյասնիկովիչը՝ ամփոփելով Բելառուսի գործարար համայնքի հետ հանդիպման արդյունքները: «Թեման առաջին տարին չէ, որ քննարկվում է, և մենք մեր առաջ խնդիր ենք դրել, որ այս տարվա ընթացքում փաստաթուղթը պատրաստ լինի և ուղարկվի անդամ երկրներին՝ ներպետական ընթացակարգերն իրական
  • ՄԱԿ. Երաշտը կարող է վերածվել հաջորդ համավարակի
    Ջրի սակավությունն ու երաշտը այն մասշտաբի վնաս կհասցնեն, որը համադրելի կլինի COVID-19-ի համավարակի հետ, ընդ որում՝ ռիսկերը արագորեն կաճեն գլոբալ ջերմաստիճանի բարձրացմանը զուգընթաց, հայտնում է Thomson Reuters Foundation-ը: «Երաշտը կարող է վերածվել հաջորդ համավարակի, եւ չկա դրա բուժման պատվաստանյութ»,- ՄԱԿ-ի զեկույցի հրապարակումից առաջ կայացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է աղետների ռիսկի նվազեցման հարցով ՄԱԿ-ի հատուկ ներկայացուցիչ Մամի Միզուտորին: Ըստ զեկույցի՝ երաշտները 1998-2017թթ․ արդեն հանգեցրել են առնվազն 124 միլիարդ դոլարի տնտեսական կորուստների եւ առն
  • ՀԲ. Հայաստանը կլիմայի փոփոխության ռիսկի տեսանկյունից՝ Արևելյան Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի չորրորդ ամենախոցելի երկիրն է
    Կլիմայի փոփոխության նկատմամբ խիստ խոցելի վիճակում գտնվող Հայաստանը ձեռնամուխ է եղել անտառածածկ տարածքների ընդարձակմանը և անտառներից ածխածնի կրճատմանը՝ նվազեցնելով վառելափայտի պահանջարկը և ներդնելով կենսակայուն և անտառների կառավարման՝ կլիմային հարմարեցված հմտություններ։ ՄԱԿ-ի Պարենի և գյուղատնտեսության կազմակերպության փոխանցմամբ, այս աշխատանքները նախատեսվում են ՄԱԿ-ի Պարենի և գյուղատնտեսության կազմակերպության (ՊԳԿ) անտառաբուծության ծրագրի միջոցով, որը Կանաչ կլիմայի հիմնադրամի (ԿԿՀ) կողմից ֆինանսավորվող առաջին լայնածավալ ծրագիրն
  • Հայաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիան գործարկել է «CDAօnline» հավելվածը
    Հայաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիան ստեղծել է «CDAօnline» հավելվածը, որտեղ հնարավոր է առցանց ստանալ տեղեկություններ արժեթղթերի հաշվից եւ փոխանցումների հանձնարարականներ տալ։ Հավելվածում ներդրողների եւ թողարկողների համար գործարկվել է նաեւ էլեկտրոնային քվեարկության՝ միջազգային ստանդարտներին համապատասխան մեխանիզմ, որն առաջինն է Հայաստանում։  «CDAօnline» հավելվածի միջոցով կարելի է տեղեկանալ ժողով հրավիրելու, դրա ժամկետների, օրակարգի մասին, ստանալ կից փաստաթղթերը, ժողովի ընթացքում հարցեր ուղղել թողարկողին (բաժնետիրական ընկերությանը)
  • Գերմանիայում սկսել են անբարեխիղճ հարկատուներով «զբաղվել»
    Գերմանիայի ֆինանսների նախարար Օլաֆ Շոլցը ակնկալում է բացահայտել մասշտաբային հարկային խարդախությունները՝ օգտագործելով Դուբայում Գերմանիայի քաղաքացիների ունեցվածքի մասին տվյալները, գրել է DW-ն: Գերմանիայի Դաշնային հարկային վարչությունը, ԳԴՀ ֆինանսների նախարար Օլաֆ Շոլցի անձնական ցուցումով, գնել է սկավառակ, որը պարունակում է «հարկերի հետ կապված տվյալներ Դուբայի Էմիրությունից»: «Խոսքը հնարավոր հարկային հանցագործությունները բացահայտելու մասին է: Հարկերից խուսափելը աննշան իրավախախտում չէ, այլ հանցագործություն է: Այս պարագայում զիջո
  • Թվային յուանը կարող է օգնել հարուստներին
    Իր թվային տարադրամը համաշխարհային մակարդակի դուրս բերելու հարցում Չինաստանի ծրագիրը, հնարավոր է, գտել է իր մեկնարկային կետը՝ Հոնկոնգում կապիտալի կառավարման ոլորտը, գրում է Bloomberg-ը: Անցած ամիս Չինաստանի Ժողովրդական բանկը հրապարակել է մանրամասն հրահանգներ Wealth Management Connect ծրագրի համար, որը թույլ կտա հարավ-արեւելյան մասերում որակավորված անհատական ներդրողներին ներդնել ընդհանուր առմամբ 150 միլիարդ յուան (23 միլիարդ դոլար) օֆշորներում հարեւան Հոնկոնգի եւ Մակաոյի բանկերի միջոցով: Երկու առանձնահատուկ վարչական շրջանների բնակիչները կօգնեն ներդնել ն
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Էլեկտրոնային հաղորդակցություն

    Հարց ու պատասխան

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ե՞րբ են բավարարվում ցանցի լիցենզիայի դիմումները:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչպես է  ընթացքավորվում լիցենզիաների և ռադիոհաճախականությունների օգտագործման թույլտվությունների դիմումը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ո՞ր դեպքում է գերիշխող օպերատորը մերժում նոր օպերատորի դիմումը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչ քայլեր  է ձեռնարկում գերիշխող օպերատորը, երբ դիմում են գծի ենթակառուցվածքը վարձակալելու համար:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչպիսին պետք է լինեն հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայության սակագները:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ պարտադիր վճարների գումարների վճարումները սահմանված ժամկետներից ուշացնելու դեպքում  ի՞նչ գործառույթ է կիրառվում:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ինչպե՞ս է վերադարձվում սահմանված չափից ավելի վճարված ռադիոհաճախականության օգտագործման պարտադիր վճարը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝  ինչպե՞ս է հաշվարվում ոչ լրիվ եռամսյակի ռադիոհաճախականությունների օգտագործման վճարի չափը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքին համաձայն՝ ինչպե՞ս  է Կարգավորողը ծանուցում ռադիոհաճախականության օգտագործման պարտադիր վճար վճարողներին:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ե՞րբ է սահմանվում ռադիոհաճախականության օգտագործման պարտադիր վճարը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքին համաձայն՝ ե՞րբ է վճարվում թույլտվության գործողության ժամկետի երկարաձգման, փոփոխման, վերաձևակերպման համար սահմանված պարտադիր վճարը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝  ի՞նչ գործողություն է հետևում, եթե որոշմամբ տրամադրված ռադիոհաճախականության տիրույթի  մեջ փոփոխություն է կատարվում:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքին համաձայն՝ ի՞նչ հերթականությամբ է վճարվում ռադիոհաճախականության օգտագործման թույլտվություն ստանալու համար վճարը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ առանց ո՞ր փաստաթղթի անձը չի կարող օգտագործել ռադիոհաճախականություն:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքին համաձայն՝ ի՞նչ պարտավորություններ ունեն գերիշխող օպերատորները:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչ պարտավորություններ ունեն գերիշխող օպերատորները:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքին համաձայն` ո՞ր օրենքի համաձայն է իրականացվում լիցենզավորման ենթակա գուծունեությունների լիցենզավորումը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքին համաձայն` ինչպե՞ս է սահմանվում ռադիոհաճախականության օգտագործման թույլտվության տրամադրման և ռադիոհաճախականության օգտագործման պարտադիր վճարների չափերը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն` ու՞մ վրա չի տարածվում Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին օրենքը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն` որո՞նք են Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին օրենքի գործողության շրջանակները:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ինչ պայմանների առկայության դեպքում կարող է երկարաձգվել լիցենզիայի կամ թույլտվության գործողության ժամկետը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն`  ե՞րբ է ուժի մեջ մտնում Կարգավորողի կողմից կարգավորման ենթակա սակագինը: 

    Համաձայն «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի՝ ի՞նչ  գործառույթներ ունի կարգավորողը

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ինչի՞ համար չեն կարող օգտագործվել սիրողական ռադիոկայանները:

     «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին¦  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞ նչ կանոններ և ընթացակարգեր է պարտավոր հրապարակել Կարգավորողը սիրողական ռադիոյի համար:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ եթե էլեկտրոնային հաղորդակցության որևէ ցանցի շահագործման կամ ծառայություն մատուցելու համար անհրաժեշտ է ռադիոհաճախականությունների օգտագործում, ապա ո՞ր փաստաթղթի առկայությունն է պարտադիր:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ Ավանդորեն գերիշխող օպերատորի փաստացի սեփականատերը ավանդորեն գերիշխող օպերատորի բաժնետոմսերի քանի՞ տոկոսը  կարող է փոխանցել, վաճառել, տրամադրել կամ ցանկացած այլ ճանապարհով տնօրինել առանց Կարգավորողի նախնական համաձայնության:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ Լիցենզավորված անձի նկատմամբ սեփականության իրավունքն այլ անձի փոխանցելուց առաջ լիցենզավորված անձը պարտավո՟ր է արդյոք ստանալ Կարգավորողի համաձայնությունը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչ դեպքերում է Կարգավորողը իրավասու  կասեցնել կամ դադարեցնել  ռադիոհաճախականությունների օգտագործման թույլտվությունը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ե՞րբ է ուժի մեջ մտնում կարգավորման ենթակա սակագինը:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության» մասին ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչ է հաշվի առնում Կարգավորողը Ցանցի լիցենզիա տրամադրելու կարգը սահմանելիս:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության» մասին ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ի՞նչ ժամկետներում են  ցանցի լիցենզիայի դիմումները բավարարվում Կարգավորողի (Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովի) կողմից:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքին համաձայն՝ ինչպե՞ս  է իրականացվում լիցենզավորված անձանց նկատմամբ հսկողության   փոխանցումը:«Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին»  ԼՂՀ օրենքի համաձայն՝ ո՞րն է համարվում ռադիոկանչի նշան:

    Ո՞ր դեպքում է  ծառայություններ մատուցողն իրավասու սահմանափակել կամ կասեցնել հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների մատուցումը

    Ի՞նչ է փոխկապակցումը էլեկտրոնային հաղորդակցության բնագավառում: 

    Համաձայն «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքի` ո՞վ է համարվում վերջնական օգտագործող:

    «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ԼՂՀ օրենքով սահմանված` լիցենզիաների և թույլտվությունների կասեցման և դադարեցման դրույթները տարածվու՞մ են ավանդորեն գերիշխող օպերատորի լիցենզիայի վրա: 

    Ո՞ր  դեպքում  էլեկտրոնային հաղորդակցության շուկայում անձն կարող է ունենալ գերիշխող դիրք: 













    2 3