ԱՐԴԻԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • ՌԴ-ն կխստացնի պատիժը ԵԱՏՄ-ից ալկոհոլի եւ ծխախոտի մաքսանենգ ներմուծման համար
    Ռուսաստանի ֆինանսների նախարարությունը մշակել է կառավարության որոշման նախագիծ՝ Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) այլ երկրներից ավելի քան 100 հազ․ ռուբլի արժողությամբ ալկոհոլային եւ ծխախոտային արտադրանքի ապօրինի ներմուծման համար քրեական պատասխանատվություն սահմանելու մասին: «Կոմերսանտ»-ի փոխանցմամբ՝ հարցը քննարկվել է ս․թ․ մայիսի 18-ին Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի նիստում՝ ՌԴ նախաձեռնությամբ։ Մասնավորապես, քննարկվել են առանց հարկերի վճարման ալկոհոլային եւ ծխախոտային արտադրանքը Ռուսաստանում անլեգալ շրջանառության մեջ
  • «Գազի ընդհանուր շուկայի ստեղծման մասին պայմանագիրը պատրաստ կլինի այս տարի և կուղարկվի ԵԱՏՄ անդամ երկրներին». Մյասնիկովիչ
    Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովը աշխատում է գազի ընդհանուր շուկա ստեղծելու մասին միջազգային պայմանագրի նախագծի վրա: «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին հունիսի 21-ին տեղի ունեցած ճեպազրույցի ժամանակ հայտնել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի (ԵՏՀ) կոլեգիայի նախագահ Միխայիլ Մյասնիկովիչը՝ ամփոփելով Բելառուսի գործարար համայնքի հետ հանդիպման արդյունքները: «Թեման առաջին տարին չէ, որ քննարկվում է, և մենք մեր առաջ խնդիր ենք դրել, որ այս տարվա ընթացքում փաստաթուղթը պատրաստ լինի և ուղարկվի անդամ երկրներին՝ ներպետական ընթացակարգերն իրական
  • ՄԱԿ. Երաշտը կարող է վերածվել հաջորդ համավարակի
    Ջրի սակավությունն ու երաշտը այն մասշտաբի վնաս կհասցնեն, որը համադրելի կլինի COVID-19-ի համավարակի հետ, ընդ որում՝ ռիսկերը արագորեն կաճեն գլոբալ ջերմաստիճանի բարձրացմանը զուգընթաց, հայտնում է Thomson Reuters Foundation-ը: «Երաշտը կարող է վերածվել հաջորդ համավարակի, եւ չկա դրա բուժման պատվաստանյութ»,- ՄԱԿ-ի զեկույցի հրապարակումից առաջ կայացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է աղետների ռիսկի նվազեցման հարցով ՄԱԿ-ի հատուկ ներկայացուցիչ Մամի Միզուտորին: Ըստ զեկույցի՝ երաշտները 1998-2017թթ․ արդեն հանգեցրել են առնվազն 124 միլիարդ դոլարի տնտեսական կորուստների եւ առն
  • ՀԲ. Հայաստանը կլիմայի փոփոխության ռիսկի տեսանկյունից՝ Արևելյան Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի չորրորդ ամենախոցելի երկիրն է
    Կլիմայի փոփոխության նկատմամբ խիստ խոցելի վիճակում գտնվող Հայաստանը ձեռնամուխ է եղել անտառածածկ տարածքների ընդարձակմանը և անտառներից ածխածնի կրճատմանը՝ նվազեցնելով վառելափայտի պահանջարկը և ներդնելով կենսակայուն և անտառների կառավարման՝ կլիմային հարմարեցված հմտություններ։ ՄԱԿ-ի Պարենի և գյուղատնտեսության կազմակերպության փոխանցմամբ, այս աշխատանքները նախատեսվում են ՄԱԿ-ի Պարենի և գյուղատնտեսության կազմակերպության (ՊԳԿ) անտառաբուծության ծրագրի միջոցով, որը Կանաչ կլիմայի հիմնադրամի (ԿԿՀ) կողմից ֆինանսավորվող առաջին լայնածավալ ծրագիրն
  • Հայաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիան գործարկել է «CDAօnline» հավելվածը
    Հայաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիան ստեղծել է «CDAօnline» հավելվածը, որտեղ հնարավոր է առցանց ստանալ տեղեկություններ արժեթղթերի հաշվից եւ փոխանցումների հանձնարարականներ տալ։ Հավելվածում ներդրողների եւ թողարկողների համար գործարկվել է նաեւ էլեկտրոնային քվեարկության՝ միջազգային ստանդարտներին համապատասխան մեխանիզմ, որն առաջինն է Հայաստանում։  «CDAօnline» հավելվածի միջոցով կարելի է տեղեկանալ ժողով հրավիրելու, դրա ժամկետների, օրակարգի մասին, ստանալ կից փաստաթղթերը, ժողովի ընթացքում հարցեր ուղղել թողարկողին (բաժնետիրական ընկերությանը)
  • Գերմանիայում սկսել են անբարեխիղճ հարկատուներով «զբաղվել»
    Գերմանիայի ֆինանսների նախարար Օլաֆ Շոլցը ակնկալում է բացահայտել մասշտաբային հարկային խարդախությունները՝ օգտագործելով Դուբայում Գերմանիայի քաղաքացիների ունեցվածքի մասին տվյալները, գրել է DW-ն: Գերմանիայի Դաշնային հարկային վարչությունը, ԳԴՀ ֆինանսների նախարար Օլաֆ Շոլցի անձնական ցուցումով, գնել է սկավառակ, որը պարունակում է «հարկերի հետ կապված տվյալներ Դուբայի Էմիրությունից»: «Խոսքը հնարավոր հարկային հանցագործությունները բացահայտելու մասին է: Հարկերից խուսափելը աննշան իրավախախտում չէ, այլ հանցագործություն է: Այս պարագայում զիջո
  • Թվային յուանը կարող է օգնել հարուստներին
    Իր թվային տարադրամը համաշխարհային մակարդակի դուրս բերելու հարցում Չինաստանի ծրագիրը, հնարավոր է, գտել է իր մեկնարկային կետը՝ Հոնկոնգում կապիտալի կառավարման ոլորտը, գրում է Bloomberg-ը: Անցած ամիս Չինաստանի Ժողովրդական բանկը հրապարակել է մանրամասն հրահանգներ Wealth Management Connect ծրագրի համար, որը թույլ կտա հարավ-արեւելյան մասերում որակավորված անհատական ներդրողներին ներդնել ընդհանուր առմամբ 150 միլիարդ յուան (23 միլիարդ դոլար) օֆշորներում հարեւան Հոնկոնգի եւ Մակաոյի բանկերի միջոցով: Երկու առանձնահատուկ վարչական շրջանների բնակիչները կօգնեն ներդնել ն
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բաժին

    Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բաժինը՝

    1) կարգավորում է տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բնագավառը.

    2) հետազոտությունների, ստուգումների, ուսումնասիրությունների, դիտանցումների, տեղեկատվական և այլ նյութերի հիման վրա բացահայտում և գնահատում է տնտեսական մրցակցության պաշտպանության օրենսդրության խախտման դեպքերը, ներկայացնում դրանց վերաբերյալ առաջարկություններ.

    3) Հանձնաժողով ուղղված դիմումների, բողոքների, զանգվածային  լրատվության միջոցների հրապարակումների, ինչպես նաև Հանձնաժողովի տրամադրության տակ  գտնվող այլ նյութերի հիման վրա ապահովում է անբարեխիղճ մրցակցության դեպքերին առնչվող հետազոտությունների, ստուգումների, ուսումնասիրությունների  և (կամ) դիտանցումների իրականացումը.

    4) Հանձնաժողովի  գործառույթների  իրականացման  նպատակով  ապահովում  է տնտեսավարող սուբյեկտներից, պետական և տեղական ինքնակառավարման  մարմիններից տեղեկատվության հավաքագրումն ու մշակումը, պատրաստում համապատասխան  տեղեկանքներ.

    5) իր լիազորությունների սահմաններում  մասնակցում  է  վարչական  վարույթի  հարուցման և իրականացման աշխատանքների կատարմանը.
    6) իր լիազորությունների սահմաններում ապահովում է բաժնի ներկայացուցչի  մասնակցությունը ստուգումներին, ուսումնասիրություններին և դիտանցումներին.

    7) բաժնի կողմից իրականացված աշխատանքների հիման վրա համալրում է առկա  տեղեկատվական  բազան.

    8) իր լիազորությունների սահմաններում օժանդակում է «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքի դրույթներից բխող անհրաժեշտ մեթոդաբանության, տնտեսական մրցակցության պաշտպանությանն առնչվող նորմատիվ իրավական ակտերի նախագծերի, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումների և ուղեցույցների մշակման աշխատանքներին.

    9) իրականացնում է ապրանքային շուկաներում մրցակցային միջավայրի  գնահատման համար համապատասխան ուսումնասիրություններ և վերլուծություններ.

    10) իրականացնում է ապրանքային շուկաների ապրանքատեսակային և  աշխարհագրական սահմանների որոշման հետ կապված աշխատանքները.

    11) ապահովում է ապրանքային շուկայում տնտեսավարող սուբյեկտի մենաշնորհ կամ գերիշխող դիրքի որոշման, այդ դիրքի փաստացի կամ հնարավոր  չարաշահումների վերաբերյալ համապատասխան հետազոտությունների, ուսումնասիրությունների և վերլուծությունների իրականացումը, ինչպես նաև իրականացնում է մենաշնորհ կամ գերիշխող դիրքին առնչվող` օրենքով նախատեսված այլ գործառույթներ.

    12) ապահովում է տնտեսավարող սուբյեկտների հակամրցակցային համաձայնությունների վերաբերյալ եզրակացությունների պատրաստման աշխա-տանքների, համապատասխան հետազոտությունների, ուսումնասիրությունների և վերլուծությունների իրականացումը, ինչպես նաև հակամրցակցային համաձայնու-թյուններին առնչվող` օրենքով նախատեսված այլ գործառույթներ.

    13) Աշխատակազմի մյուս կառուցվածքային ստորաբաժանումների հետ համատեղ ապահովում է պետական օժանդակությունների մասին եզրակացությունների պատրաստման, ինչպես նաև պետական օժանդակությանն առնչվող` օրենքով  նախատեսված այլ գործառույթների իրականացումը.

    14) տնտեսավարող սուբյեկտներից պարբերաբար ստացվող տեղեկատվության հիման վրա գնահատում է տնտեսավարող սուբյեկտների գործունեության տնտեսական ցուցանիշների փոփոխությունները և ներկայացնում համապատասխան առաջարկություններ.

    15) օրենքի հնարավոր խախտումների բացահայտման նպատակով  իրականացնում է հետազոտություն, ստուգում, ուսումնասիրություն, դիտանցում.

    16) ապահովում է համակենտրոնացումների վերաբերյալ համապատասխան   հետազոտությունների և վերլուծությունների իրականացումը.

    17)շահագրգիռ կառուցվածքային ստորաբաժանումների օժանդակությամբ համատեղ մշակում և ներկայացնում է տնտեսական մրցակցության պաշտպանությանն առնչվող համապատասխան նորմատիվ և այլ իրավական ակտերի  նախագծերը.

    18) իրականացնում է Արցախի Հանրապետության պետական մարմինների կողմից ընդունված իրավական ակտերի և ստորագրված պայմանագրերի փորձաքննություն` տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին օրենսդրությանը դրանց համապատասխանության վերաբերյալ, որի արդյունքները ներկայացնում է Աշխատակազմի ղեկավարին.

    19) իր լիազորությունների շրջանակներում տնտեսավարող սուբյեկտի կողմից ներկայացված տեղեկատվության արժանահավատության, տնտեսավարող սուբյեկտի փաստացի գործունեության բացահայտման կամ Հանձնաժողովի որոշման կատարման նկատմամբ վերահսկողության նպատակով իրականացնում է հսկիչ գնում.

    20) իրականացնում է օրենսդրությամբ սահմանված այլ լիազորություններ:

    Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բաժնի պետ՝     Ա. Մկրտչյան                                                                               

    Հեռ. (047) 97 - 28 - 86